russianfirefly

Alla inlägg under juli 2010

Av Emma Siri Cecilia Seger - 31 juli 2010 20:25

   HEEEEEEEJ!! alltså jag måste bara säga att jag har haft en kanon dag sofaar  Ja dagen började med båka okejj de var väl mindre bra.. heh, men jaa sen åkte jag te stallet och de var great! Red för gunnsan och min ponny var underbar men måste få med högerbakben det blir lätt korsgalopp satt de få vi jobba med. Men det gick kanon! Tyvärr inga bilder  

SHOPPING MED MAMMA!

Ja det var trevligt som vanligt!!  Ja men mamma fick ont i hälen så det blir mer shopping imorn, men detta köpte jag idag:

    

  

Ja klänningen är en aning för stor men dom hade inte xs på monki satt den fick passa 

Av Emma Siri Cecilia Seger - 30 juli 2010 21:01

OKejj, filmen var gryym loved it. Den handlade om typ två tjejer som bloggade i skolan och vem som skulle bli årets bloggerska eller vad de nu var hah, jaa den var bra ialf! :) Ni vorde se den!

Men ja till Linus, killen som inte kan stava rikigt hah, nejj men han bah ja är du säger? man bah va? han bah ja man bah alltså va? han bah ja säker man bah okejj hur kan man ''stava'' de fel?   Men det var ju lite gulligt ialf, puss på diiiig lill gubben   ciao

Av Emma Siri Cecilia Seger - 30 juli 2010 17:22

Kom nyss hem ifrån stallet och ja det gick kanon faktiskt  . Jag tror jag stog och borstade Flayan i mer än en timme och efter de red jag barbacka med grimma och grimskaft. Hon gick som en stjärna, love it. Men nu ska jag duscha sen ska blire fredagstacos och den dära disneyfilmen får ni höra mer om imrn lr innan jag går och lägger mig  ciao

Av Emma Siri Cecilia Seger - 30 juli 2010 12:05

Hallåhallå bloggen! Typ fett längesen nu men så kan de vara! Ja det har typ inte hänt nånting hah, nejj men jag har kollat på big brother ganska mycke nu typ 3avsnitt varje dag    Men det är ialf gryymt bra love it . Jamen nu håller jag ialf på att städa hah tänkte att de var ett gryymt tillfälle att skriva ett inlägg. Men jaa igår snacka jag med robin i typ 3timmar de var typ gryymt härligt att snacka hah men jaa tovis läste lite för oss också hah, men de hela slutade med att jag somnade   men de var ju typ lite gulligt, men nu ska jag städa lite till innan mammsen kommer hem jag hör av mig senare! Ska nämligen kolla på någon ny disney film ikväll får se hur den är, ciao   

Av Emma Siri Cecilia Seger - 26 juli 2010 21:35

Hampus Sikström är 15år och är verkligen grym! Han har skrivit denna låten själv. Lyssna det är verkligen värt de! Låten som ni hör nu heter Texten till dig och Hampus har även skrivit den själv. Sprid gärna! Puss  

Av Emma Siri Cecilia Seger - 25 juli 2010 21:21

Ånej nu åskare och blixtrar ute och jag kommer dö!   men ja de är lite gulligt å myysigt, nu slutade de åska och blixtra nu regnar de bara  Och igår höll jag på att dö! David skickade nån länk typ www.bdbflickor.tk och usch jag höll på att dö!! Satt typ å skakade i tio minuter tur att man snackade med danne annars hade jag verkligen dött hah   


Ajja annars har kvällen varit rätt myysig sätt på film och tjockat godis hua..  

Men jaa två bilder på mig som jag var väldigt förvånad över att hitta på datan trodde allt var raderat   

    

Av Emma Siri Cecilia Seger - 23 juli 2010 16:17

Okejj, gud jag åkte med mamma te birsta idag och jag trodde att jag skulle dö!! Det hade kommit in ett brunt äckligt kryp i bilen och den var stor    jag trodde helt enkelt att jag skulle dö. Usch, de första var att jag började skrika och mamma bah men vad äre? och då typ slängde jag mig på henne hehe   men a ialf krypet flög ut genom fönstret när jag öppnade de(yyy' Jag dog inte hurra..

:)

Av Emma Siri Cecilia Seger - 22 juli 2010 21:13

Red min fina prins idag gick jättebra! Han var lite busig men annars vare underbart! Var ju så längesen!    Blir ganska intensivt nu till på onsdag eftersom han åker till ume då och förhoppningsvis stannar han där!


Men ja annars har jag sovit och ridit Flayan gick grymt!   Men nu ska jag ut å springa seeeyaaaah!!   

Presentation


Hej jag är Siri jag är en tjej född 1995, jag bloggar om min ponny och mitt ointressanta liv!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards