russianfirefly

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma Siri Cecilia Seger - 31 augusti 2010 10:21

Typ den enda tid på dygnet jag har tid att blogga nufötiden helt sjukt vad mycke man har att stå i! Det är mestadels hästarna och skolan nu, men när man väl har tid att göra någe annat är ju inte precis det första man tänker på ååååh MÅSTE BLOGGA NUUU!!! Så är det verkligen inte! Men ja ialf cp 6orna har förstört tangentborden så jag måste kopiera in k och ö man kan inte skriva punkt heller   men aja nu ska jag draa CIAO   

Av Emma Siri Cecilia Seger - 20 augusti 2010 12:06

Alltså nu har jag försökt hitt schabrak i tysklands färger. Men som förövrigt verkar vara en omöjlighet. Jag letat väldigt mycke förra året men hittade inget utom ett ulltäcke i dessa färger. Schabrak och dylikt verkar helt enkelt inte finnas. Om ni vet något om det kan finnas nånstarns så skulle de vara jätte gullig om ni kunde kommentera eller skriva te mig på min bdb nayys. För detta är nämligen mina och Flayans tävlingsfärger. Folk undrar varför jag vill ha tyska färger. Nästan alla jag har hört ifrån har tyckt att det är oansvarigt att ha dessa färger pga hitler osv. Men jag älskar tysklads färger och jag tycker om landet. Men jag har färgerna just eftersom det inte är så värst många som har färgerna och Flayan passar verkligen bra i dom!   

Av Emma Siri Cecilia Seger - 16 augusti 2010 16:50

Jag och Flayan på en Lb i Gävle

Jag och Flayan på TIRK på en nat Lb

Hoppas dom här filmerna duger!   

Av Emma Siri Cecilia Seger - 12 augusti 2010 13:32

NU KOMMER DE BILDER IFRÅN FÖRRA HELGEN!!

               


mer bilder kommer sen CIAO!!  

Av Emma Siri Cecilia Seger - 4 augusti 2010 10:58

Hallå! Ja som nog nästan alla vet så åker jag te tierp på torsdag, vet inte hur länge jag blir där. Jag tar med mig Flayan! Eftersom vi ska tävla där och även gå på ett ridläger för Nina Göransson. Så det blir mycke packning för oss båda bara att de är jag och mammsen som måste packa allt eftersom ja ganska uppenbart Flayan kan inte packa..

Lite bilder på folket jag ska rida med kommer här!   

  

Caitlin Vigetun Haughey Och Etram

  

Isabella Wallen och Clintan

  

Megan Vigetun Haughey och Katja

  

Och jag och Flayan    


Dom vet jag ska vara med ialf! Men nu ska jag göra klart min packlista ciao!

Av Emma Siri Cecilia Seger - 4 augusti 2010 00:00

Jag kan säga på engång att justin inte är död! En lättnad för många.


Han är 16 år och kung på Youtube det har ingen missat! Även fast vissa vill det!

Men med alla Justins framgångarna kommer därefter ryktena.

Under de senaste veckorna har Justin varit de ena och de andra! Han har t.ex. varit död, ihop med Kim Kardashian och Lamborghini-ägare.

– Nya konstiga rykten om mig startas varje vecka, säger han till Nöjesbladet och suckar tungt.

När det började spridas rykten på nätet om att han var död var Justin tvungen att förneka det via Twitter.

”Bryr mig inte”

Men har skvallret blivit för mycke för den unge popstjärnan?

– Jag kan inte kommentera allting som skrivs om mig på internet. I dag bryr jag mig faktiskt inte så mycket mera, säger han.

Ett av ryktena som går är att Justin skulle ha fått en Lamborghini av P Diddy.  

Det avfärdar han som strunt. Men däremot ligger det någonting i skriverierna.

– Han lovade mig faktiskt en Lamborghini i 16-årspresent, men jag fick den aldrig, säger han.

”Ingen flickvän”

Justin har ingen flickvän! Bilder av han och Kim Kardashian som gått hand i hand har läckt ut på amerikanska skvallersajter. Han skulle ha något mer än en vänskaplig relation med Kim avfärdar han.

-Jag har ingen flickvän. Men jag vill defenitivt ha någon. Men just nu passar det inte, jag reser alldeles för mycket. Säger han till Aftonbladet


”Har inget Sverigebesök inplanerat”

Justin har inget Sverigebesök inplanerat, men han vill försöka klämma in ett besök i hans fullspäckade schema!

– Jag är sugen på att komma i början av nästa år, säger han.

Av Emma Siri Cecilia Seger - 3 augusti 2010 12:43

Vart här sen igår. Jag fick träffa Jiva de var skit roligt! Men nu ska jag och min syster snart ut. Kommer lite bilder på min systerson!  

      

hah bjuudaer på mig själv och ja vi kollde p åfilm och vi är djupt koncentrerade!   

Av Emma Siri Cecilia Seger - 2 augusti 2010 18:27

Natten spenderas i timrå! ciao   

Presentation


Hej jag är Siri jag är en tjej född 1995, jag bloggar om min ponny och mitt ointressanta liv!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards