russianfirefly

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Siri Cecilia Seger - 21 mars 2011 17:08

Tjabba äntligen är den här!



 

Man har inte roligare än vad man gör sig OCH ja min röst låter wierd learn live with it

Av Emma Siri Cecilia Seger - 20 mars 2011 21:19

Tjabba allihopa som ni  ABSOLUT  inte vet så är det planerat för en ny blogg, eftersom jag inte riktigt tycker om ''bloggplatsen''. Det kommer handla om ja nu kommer jag vara så himla tradig och skriva allt mellan himmel och jord. Men det är typ så ju   Jag kommer även försöka uppdatera varje dag vad som händer och sker här nere i Tierp, mest för att min familj hemma i Sundsvall ska kunna läsa och se eftersom vi inte pratar i telefon dagligen. Awesome    Men nu ska jag sova! Eftersom jag ska upp 05:00 imorn å springa ska försöka få med mig Cait och Megsie men jaa vi får väl se   

Av Emma Siri Cecilia Seger - 16 mars 2011 19:05

Tjabba allihopa! Ett tag sen nu.. Har haft lite fullt upp men ni har nog klarat er exemplariskt ändå!  Men vill tack Stoffe och Adde för en grymt chill kväll igår, blir nog samma idag Awesome, vet dock inte vad vi ska se på för film antagligen någon creepy eftersom jag fick ett mess av Adde att jag skulle trösta han om han blev rädd   Jag tycker att det är ganska coolt att en kille är lätt skrämd, eller vad tycker ni?

Men i vilket fall som helst! Jag och Cait har letat efter MANDELMJÖL överallt (här i tierp ialf) men vi hittar inget. . sadface!

Och jag har videobloggat lite för mig själv även cait! Men nu är det roliga att vi får inte över dom på datan men det kommer väl de å, och vem vill inte se hundra år gammla videobloggar???   

Nu ska jag titta på FB ha de! BILDER PÅ FLAYAN KOMMER IMORN!!!

Av Emma Siri Cecilia Seger - 13 mars 2011 14:03

Ja kvällen/en del av natten spenderades hos Adde väldigt mysigt kollade en film och lyssnade på gyllene tider Awesome. Fast vi fick inte kolla klart på the grudge såå men aja Adde somnade ialf då drog vi   Men nu ska jag typ hoppa in i duschen och sen ut te stallet! xx

Av Emma Siri Cecilia Seger - 12 mars 2011 18:26

Video på Valpen och Ciosa, har vart en fin fin dag idag. Awesome Flayan är bättre också   Men ialf här kommer videon



  Hoppas allting funkar osv!  

Av Emma Siri Cecilia Seger - 12 mars 2011 13:10

Gud så skönt det är att vara ute och röra på sig i detta underbara väder! Helt galet bra! Sprang dock inte så långt jag ville inte att cait skulle vara ute så länge med hennes hosta eftersom det blir bara jobbigt. Det ska vara kul att röra på sig inte irriterande och jobbigt! Men Awesome start på dagen   

Av Emma Siri Cecilia Seger - 12 mars 2011 11:30

Ska nu börja ut å springa igen!    Men nej det har inget med att jag tycker att jag är tjock. Jag trivs med min vikt skulle helst vilja gå upp några kilon. Men jag mår bra av att röra på mig, jag tycker det är sjukt kul   Vissa tycker det är sjukt jobbigt att dra sig ut å spring men det hela handlar om rutiner. Precis som när du borstar tänderna morgon kväll (om inte mer). När du fått in det som en rutin så kommer det automatiskt! Det är Awesome. Men nu ska jag gå ner och äta frukost och eftersom jag inte fick med mig mina spring skor så ska jag se om jag kan leta reda på några här. Galet bra!

Av Emma Siri Cecilia Seger - 11 mars 2011 22:44

Okey, först skulle grabbarna komma och kolla på moppen så man väntade på dom ungefär 3timmar(yy' Sen får man ett mess som det står ungefär (vi kan ju ta moppen imorn) då blev det typ jaa kunde ni inte kommit med det tidigare?

Menmen nu sitter jag här och bloggar ska snart dra ut en sväng anyways så, puss på er   


P.s

För er som är intresserade av hur min ponnie mår, så mår hon bättre idag hon känns inte lika varm och hon gick någrolunda bra i hagen. Imorn blir det nog några bilder tagna som kommer ut på bloggen, då ni får se hur hon bor nu när hon flyttat!

D.s

Presentation


Hej jag är Siri jag är en tjej född 1995, jag bloggar om min ponny och mitt ointressanta liv!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards