russianfirefly

Alla inlägg under november 2010

Av Emma Siri Cecilia Seger - 22 november 2010 22:07

Var hos linnea på lördag kvällen, tack till snälla victor som kom och hämtade mig mitt i natten! ANYWAY här kommer bilder  

Jag och linnea

Jag och Linnea

Jag och Linnea och ja jag är så söt

Jorunn och Linnea

Jorunn

  

Av Emma Siri Cecilia Seger - 20 november 2010 18:10

  Jag har ALDRIG haft så tråkigt en lördags kväll någonsin!! Men här är 15 sanningar om mig


15 saker du kanske inte visste om mig...

- När jag var liten hade jag en väska i fotändan för om det skulle börja brinna ville jag inte springa i troser ute

- Jag har svårt att lita på folk
- Mitt efternamn är inte svenskt i grunden
- Jag ska städa mitt rum ikväll

- Jag vill ha någon som älskar mig
- Jag hatar mina knän
- Jag skjuter alltid på saker
- Jag sov till kvart i ett
- Jag saknar Caitlin
- JAG VILL ATT MIN BROR SKA KOMMA HEM IGEN!
- Jag ljuger ofta för mig själv
- Jag hatar skolan
- Jag vill gå ut å gå
- Jag ville egentligen inte göra de här
- Nu ska jag försöka få rill mitt rum.

Av Emma Siri Cecilia Seger - 19 november 2010 10:46

Nu sitter jag på Irmas matte lektion och bara väntar tills hon slutar, hoppas på SNART! Vi ska sen dra och äta kolla på en väska och sen någon secondhand butik tror jag de var    aja puss  

Av Emma Siri Cecilia Seger - 18 november 2010 13:34

JA JAG VET SJUKT MYCKE BILDER IFRÅN -09 SÅ DET ÄR SJUKT! (DOM FÖRSTA BILDERNA ÄR IFRÅN MANNAMINNE OCH BILRESAN DIT)   

Nu blev det riktigt mycke bilder.. vill ni ha många bilder lr inte så många? snällt om ni svarar puss

 

I bilen påväg till MannaMinne/Skulefestivalen

Kisspaus

Kisspaus

Kisspaus

Typ ett pansarhus?   

Hus...

JORDEN   

Några hus te

Jag och min storasyster

Och igen skulle inte klara mig utan henne

Lite trång, kan tyckas

Båt   

En täckning tyckte den var frään!

haha lite mer hus

(y) yaaay mera hus

Fridaomicke

Och fjortis som jag var....

Okej detta får bli sista bilden... Det blev inga ifrån skule hahah men det kommer senare! Seeeyaa  

  

Av Emma Siri Cecilia Seger - 17 november 2010 14:15

Hellu everyone   

7k är man, mår illa usch. Men eftersom jag hatar att vara hemma själv så for jag te min syster i timrå. gr8. hahah när jag kommer å tänka på det hatar jag dom där förkortningarna   Jag lovar också att jag garanterat kommer ha ett blåöga imorn. Tack vare joel som slog till mig... Men här kommer några bilder :D GAMLA

-09

 

knäppt -09

knäppt -09

blomma knäppt -09

snällt... kan tyckas


Men nu ska jag draa mig ut med vovva som joel kallar honom för! pusspuss  

Av Emma Siri Cecilia Seger - 15 november 2010 21:12

HEJ ALLIHOPA!

Här kommer lite bilder på mig och min lilla syster nya som gamla!

Dom här bilderna kommer ifrån -08 jag jonna och tovis

-08 jag jonna och tovis

-08 jag jonna och tovis

-09

-09

 

ALLA vet att jag inte ser ut sådär nu!!!  

Av Emma Siri Cecilia Seger - 14 november 2010 22:52

Red ut med Saga idag, skit skojj! Alltså egentligen har jag ingen lust att skriva men vissa människor är så söta och vill att jag ska skriva så jag gör det för eran skull! Jag vet att ni vill ha nya Flayan bilder, men ja det var typ mörkt idag så ska försöka få några imorn! FÖRLÅT! Men anyway här kommer bilder ifrån igår när lill farmor fyllde 90år   Och ja jag tänkte också på att pappa var lite dålig med blixten(yy

Faster Annica farmor och min far

Farmor, jag, världens bästa stora syster och min lilla syster tovis

Farmor, jag och Frida

  

Av Emma Siri Cecilia Seger - 12 november 2010 14:26

Tja allihopa! Och NEJ jag har inte läst ut den där jävla boken än. Men snart så :D (den är fortfarande skitbra). Men just förtillfället sitter jag på jobbet och ska snart dra ut och checka någon skylt op birsta.. eller vare nu va   MEN ciao

Den där låten är grymt bra hejdå igen  

Presentation


Hej jag är Siri jag är en tjej född 1995, jag bloggar om min ponny och mitt ointressanta liv!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards