russianfirefly

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Emma Siri Cecilia Seger - 2 november 2010 14:46

Tja allihopa!

Tävlade i Lurbo i söndags. Tävlade unghäst klass. Gick riktigt bra. Bara att jag trodde att jag skulle ramla av när vi hoppade tvåan... Ni läju se varför när ni ser klippet som kommer lite längre ner!   Men anyway. Jag hoppas ni haft en bra början på lovet! För det har jag haft. Ska snart åka och hälsa på min älskade ponnie som jag inte sätt på mer än en vecka!


Och ja! Ni får klaga på ridningen. Det hela ser inte så bra ut. Det var inte ens meningen att jag skulle tävla honom från första början. Cait (som äger honom) skulle hoppat. Men eftersom hon efter en olycka på idrotten och nu hoppar på kryckor kunde hon inte tävla honom. Så jag fick tävla honom. Red honom två ggr innan tävlingen. Annars har jag inte ridit honom på ungefär ett år. Men ja det hela gick ju ganska bra!   

Presentation


Hej jag är Siri jag är en tjej född 1995, jag bloggar om min ponny och mitt ointressanta liv!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards